Isnin, 22 Oktober 2012

ANDA MINUM KOPI....!!!!







        




                              







ORGANOGOLD MALAYSIA adalah satu lagi 
PLATFORM Network Marketing yang baru
memulakan operasinya di Malaysia DAN DiLancarkan Besar-Besaran Pada 17-18hb Nov 2012 DI PWTC.


  Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.



Welcome the country of Malaysia to the Organo Gold family! The company is now open in over 23 countries and growing at a very fast pace. See the list on my website at aki888.organogold.com under join tab to see if we are open in your country. They are planning on opening around 12 more countries in the next 6 months. All this international growth means bigger global bonus sharing pools for Rubies and above. So make sure you reach out to become a Ruby so that you to can share in the global bonus pool. Who do you know that lives in Malaysia? Make sure you invite them to the celebration mentioned below.
The weekend of November 16, 2012 will be jam-packed with events to celebrate Malaysia’s opening, which took place in June of 2012. The festivities will kick off in Kuala Lumpur with a Grand Opening Dinner, followed by the International Entrepreneur Leadership Convention (attended by many independent entrepreneurs), and wrapping up with the BEST of the Best featuring Mr. Holton Buggs as the speaker. Our leaders are very excited for this huge celebration and we hope you will join us!













Syarikat yang berpengkalan di Canada.. Sudah berada di lebih daripada 
15 buah negara menjadikan Malaysia destinasi ASIA 
yang ke 3 selepas Taiwan dan Filipina !


Kenapa memilih Organo Gold Malaysia? 
Produk yang mempunyai repeat sale yang tinggi iaitu kopi !
Produk kopi kesihatan – di samping menikmati kelazatan kopi Organo Gold,
ianya juga berkhasiat dan boleh menjana pendapatan sampingan 

Pelan pemasaran yang mudah di capai oleh sesiapa pun asalkan mereka berusaha.

Perniagaan Global yang baru di Malaysia di bawa oleh syarikat yang sudah mendapat
tempat di merata negara di dunia.

Kini pendaftaran untuk  pasaran Organo Gold Malaysia sudah di buka.
Rebutlah peluang ini pastinyaia  memberikan pulangan yang lumayan 
untuk anda di masa akan datang.

Anda boleh memulakan perniagaan ini samada secara part time atau full time.
Organo Gold memasarkan produk kopi dan kesihatan berasaskan Ganoderma
yang memang sudah di kenali ramai di negara kita Malaysia. 

 Jika anda berminat untuk mendapatkan informasi lanjut tentang Organo Gold..
produk dan pelan pemasaran Organo Gold..








ANDA KENAL SIAPA MEREKA INI…???? INILAH DIA SEBAHAGIAN DARI ARTIS-ARTIS MALAYSIA DAH BERSAMA-SAMA KITA DALAM ORGANO GOLD , ANDA BILA LAGI NAK BERSAMA-SAMA KAMI….!!!! ANDA MASIH NAK TUNGGU LAGI KE…!!! TAK NAK KE KITA SAMA-SAMA BUAT PERNIAGAAN KOPI ORGANO GOLD SAMPAI KITA SAMA-SAMA JUTAWAN KOPI…!!!KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG NAK BERSAMA-SAMA KITA DALAM PERNIAGAAN INI DAFTARLAH SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT….!!!!!

CLICK HERE & JOINE ORGANO GOLD TODAY





BAYANGKAN kita meminum kopi di Starbuck/Subway/Dunkin Donut (RM7-RM25 secawan)...
Tetapi di Organo Gold. Semua orang mampu meminum kopi tersebut 3x sehari atau beberapa kali di RUMAH, kerana ianya lebih murah tetapi pada kualiti yang setanding. Harga hanya dari RM35 SEKOTAK (30 sachet).
Bagi yang punya warung/kedai/restoran inilah peluang terbaik..Jual pada RM2-RM2.50 secawan....PASTI PELANGGAN SUKA dan keuntungan juga lumayan. Rasa dan aroma yang tersendiri...kopi penuh kebaikan yang bakal penuhkan kocek anda dengan RM yang tanpa henti.



Saya menjemput semua warga  1 DUNIA , cubalah meminum kopi yang di adun dan di Packing di Malaysia ini tetapi mendapat sambutan luar biasa di Canada,USA,Mexico dan banyak negara lagi.
(Turnover USD100 million, Hanya 3 tahun- Rujuk Direct Selling News Feb 2012 (Vol 8, Issue 2).











Adakah anda tahu seseorang yang meminum kopi? Sudah tentu anda melakukan.
Kopi ialah kedua paling menggunakan minuman di planet selepas air. Ia kedua paling berniaga komoditi selepas minyak. Orang minum kopi semua hari, setiap hari dalam hampir setiap negara seluruh dunia.
Tetapi di sini satu soalan benar-benar berkuasa. Bila kali terakhir anda telah dibayar setiap masa seseorang menikmati secawan kopi?
Selamat datang ke Organo Gold. Dan selamat datang ke sebuah pergerakan menggegarkan global yang mula dengan kopi Organo Gold. Dari tanah ke cawan. Kami sebuah syarikat yang bekerja untuk meningkatkan kesihatan rakyat, kekayaan dan membawa lebih keseimbangan ke dalam nyawa mereka terima kasih kepada tenaga kuat
Ganoderma – herba Cina kuno yang telah digunakan untuk lebih daripada 4,000 tahun untuk meningkatkan keadaan kesihatan.

Dengan menanam kopi gourmet dan satu pernah garis produk yang berkembang dengan kuasa herba Ganoderma Lucidum, Organo Gold telah secara saintifik membangunkan satu alternatif yang sihat untuk kopi biasa yang bukan sahaja rasa hebat, tetapi membuat orang berasa hebat. Dan itu ialah di mana anda muat.
Gold organo ialah di satu misi, menyebarkan pengetahuan Ganoderma bagi empat sudut-sudut dunia dan berpasangan dengan beribu-ribu dan beribu-ribu orang di sepanjang jalan itu. Menggunakan sistem pengedaran rangkaian berkesan kos menyampaikan produk-produk Ganoderma ini, lebih setiap dolar dikongsi dengan keluarga Organo Gold berkembang kami seluruh dunia.
Fikirkan masa depan anda. Di mana bolehkah anda dan keluarga anda jadi dalam 5 tahun dari sekarang? Anda mungkin tahu di mana anda mahu menjadi, tetapi adakah anda tahu bagaimana anda pergi untuk mendapatkan di sana? Adakah anda mempunyai satu rancangan? Kini lebih dari biasa terpulanglah kepada kamu mentakrifkan masa depan anda. Itu di mana Organo Gold datang ke dalam gambar.
Gold organo ialah satu keluarga global yang tumbuh dan berkembang maju setiap hari. Sebuah keluarga yang menjaga dan belas kasihan dan percaya bahawa pengetahuan Ganoderma sepatutnya dalam tangan orang seluruh dunia. Ia sebuah keluarga yang ambil berat tentang anda




         
              
Ini perniagaan sebenar, Sekiranya anda pernah gagal MLM atau mencari peluang yang berisiko rendah dan ingin menyertai syarikat international,stabil dan boleh pergi lebih jauh dan fokus kepada 1 produk sahaja, kami amat mengalu-alukan. Ini mungkin syarikat MLM yang bakal anda mencipta kejayaan. Yang pasti setiap cawan kopi Organo Gold yang dinikmati oleh setiap orang, pastikan anda mendapat faedahnya..jadi mulakan sekarang.

Dengan sistem yang telah dibuktikan dan keinginan untuk berubah dan memajukan diri, anda mampu mencapai pendapatan RM10K ke atas sebulan di dalam masa 3 bulan dengan kerja berpasukan kami.

Hubungi kami jika berminat. Hanya yang serius sahaja. Dilatih dengan mereka yang telah berjaya dan berfikiran positif sahaja.
Secara ringkasnya
Perniagaan bebas ini bakal memberi pulangan keuntungan dari:
1)Keuntungan Runcit ( 50%-500%) (Beli Harga Pemborong-Jual pada harga runcit)
2)Fast Track Bonus (Dapat kan bonus USD150 UNTUK SETIAP PAKEJ DIJUAL-SETIAP MINGGU
3)Kuasa plan Binary-Bonus Bulanan
4)Uni-Level Bonus (Bulanan hingga Generasi ke 1- 9)
5)Uni-Level Matching Bonus (Bulanan)
6)Leadership Bonus ( Bulanan)
7)Global Pool (Setiap 3 bulan)
8)Benz Club(Tabung Kereta Mewah)

Keseluruhan payout hampir 80%
Kemudahan perniagaan.
1) 12 bulan Back Office
2)Kit Perniagaan
3)Risalah/Borang/Brochures
4)Pelbagai sample produk

Motto
"It's Simple, It's Easy, It's Coffee"

Nota*

Di antara 10 orang yang berpendapatan tertinggi di dunia (Lebih usd4juta sebulan) di dalam industri MLM (Setakat Feb 2012), 4 dari mereka ialah bernaung di bawah Organo Gold, walau usia perniagaan ini baru berusia 3 tahun lebih.-Produk kopi yang mudah diduplikasi...sertai kami
Leader Network dialu-alukan-018-2577225










  


          
        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan